Šitie bez strihu: originálne a zaujímavé svetre

1. mája 2019, uniprasma, Vytvorenie nového modelu / Create new model

Pestrý červený, elegantný a originálny sveter

Nevedela som nájsť žiarivý sveter, ktorý by bol určitým spôsobom zaujímavý a zároveň mierne voľnejší, aby bolo pohodlné si pod neho niečo obliecť, keď je počasie chladnejšie. A keď som aj nejaký v obchode našla, bol stále tmavej „smutnej“ farby. A tak som sa rozhodla si taký sama urobiť. Ušiť pekný výstrih je pre mňa, začiatočníka, mierne komplikované, vytvorila som jednoduchšiu možnosť pre ušitie, ale zároveň originálny a zaujímavý, jednoducho dva v jednom. Gombík pridaný na osvieženie (mimochodom bol drahší ako všetok materiál na pulóver), no môžem ho kedykoľvek odobrať, sveter vyzerá dobre aj bez neho. Väčšina ľudí nerozozná na prvý pohľad, že sveter nie je kúpený, to je pre mňa úspech, aj keď len malý. Tento pulóver sa celkom vydaril a nosím ho z mojich ušitých vecí zatiaľ najradšej, dúfam, že podobných kúskov bude v budúcnosti viac. Obliekam si ho rada do práce, ale aj na večeru do reštaurácie.

.

.

.

.

 

Vkusný červený sveter, svieži voľný štýl

Ako zvyčajne, všetku látku je potrebné efektívne spotrebovať, zo zvyšku látky som ušila tento sveter, jednoduchý neformálny štýl. Najradšej ho nosím v kombinácií s úzkymi bielymi džínsami (ktoré som zúžila v minulosti).

.

.

.

.

.

 

#šitie #bez strihu #sveter #urob si sám #jednoducho #móda