Šitie bez strihu: letná skladaná sukňa

8. júna 2019, uniprasma, Vytvorenie nového modelu / Create new model

Šla som do obchodu pre konkrétny typ farebnej látky na sukňu, ale keď som zbadala túto látku s veľkými červenými kvetmi, neodolala som.

 

Na skladanú sukňu nie je potrebný žiadny strih, každý diel je v tvare symetrického obdĺžnika, predný diel, rovnako súmerný zadný diel a jeden diel v tvare obdĺžnika na pás. Ďalšie potrebné komponenty: skrytý zips, nažehľovací vlizelín (vo forme pruhu/pásiku na spevnenie pásu),  gombík a šnúrka/niť na zapnutie sukne z vnútra, aby sa zips zipsoval správne a ľahko.

Ak nepotrebujete mať všitú podšívku či vrecká, naozaj sú to iba tri kúsky v tvare obdĺžnika, ktoré stačí správne poskladať a zošiť. Ak sa rozhodnete mať aj vrecká, sú ešte potrebné malé kúsky látky na tento účel. Ja som kúpila 120 cm látky, ktoré som plne zúžitkovala a sukňa je široká (stačilo by mi aj 110 cm).

 

Ideálny projekt pre začiatočníka a výsledkom je úchvatná sukňa, ktorá žne úspech a navyše ju veľmi rada nosím!

#šitie #bez strihu #sukňa #skladaná sukňa #urob si sám #jednoducho #móda