Založ si blog

Tip na jednoduchú úpravu oblečenia: Ako predĺžiť krátky top

Biely krátky top bol „in“pred pár rokmi, keď bol zakúpený.  Bavlnený top, vhodný na nosenie najmä počas horúcich letných dní mi v poslednom čase iba stál v skrini. Boli aj letá, kedy som ho zo skrine vôbec nevybrala, preto som sa rozhodla mu pridať šmrnc, ale zároveň stále zachovať jednoduchosť.

Potrebovala som:

– Novú čipku (materiál a odtieň vhodný k typu topu) a niť

Alternatívou môže byť už použitý materiál, napr. zakončenie iného oblečenia, ktoré môže byť inak poškodené, no čipka je pekná a použiteľná.

– Šijací stroj (ručné šitie)

Použila som šijací stroj, je to rýchlejšie. Danú úpravu je možné urobiť aj ručne, top aj čipka sú ukončené, preto nehrozí páranie oblečenia. Prišiť čipku je vhodné z druhej (vnútornej) strany, akékoľvek malé ručné nezrovnalosti nebudú vôbec viditeľné.

#jednoduchá úprava oblečenia #ako predĺžiť krátky top #urob si sám #móda

V tope sa teraz cítim lepšie a trendy, hodí sa najmä k nohaviciam úzkeho typu či legínam,  vyzerá dobre aj s riflovou bundou.

 

Jednoduchá recyklácia

14.02.2021

Keď sú všetky obchody zatvorené, tieto rúška boli ušité zo starých bavlnených nohavíc. Dvoj aj trojvrstvové látkové rúška vznikli recykláciou, sú šetrnejšie k životnému prostrediu (v porovnaní s jednorázovými rúškami) a je možné ich vyprať aj jednoducho v práčke. Môžu byť aj kombinované s FFP respirátormi, aby ladili s outfitom. Pri oprave bundičky [...]

Rúška, aktuálna povinná súčasť outfitu

31.12.2020

V týchto krušných časoch, ktoré neočákavane v roku 2020 nastali, sa stali rúška potrebnou a každodennou súčasťou nášho vychádzania von či do práce. Prvé rúška som amatérky ušila ešte v marci a apríli, keď boli všetky obchody takmer zo dňa na deň zatvorené a musela som improvizovať a použiť naozaj iba doma dostupné materiály. Kvalitné trojvrstvové rúška boli [...]

Ako jednoducho ručne opraviť výstrih na dámskom oblečení

29.12.2020

Blúzka peknej marhuľovej farby, no s efektom „rozpáraného výstrihu“, teda bez obšitia či obnitkovania. Je to vecou vkusu, ja preferujem tradičné opracovanie, nejako sa mi viac hodí k office outfitu. Neopracované zakončenie látky som vo výstrihu iba ručne prichytila z vnútornej strany. Bola tam dvojitá látka, preto nie je na vonkajšej strane nič vidieť, všetky stehy sú z [...]

remišová

Remišová: Konanie premiéra vykazuje známky zastrašovania súdnej moci

25.04.2024 13:50

Remišová to uviedla v reakcii na utorkovú kontrolu rezortu spravodlivosti na najvyššom súde.

SR súdy Kuffovci napadnutie farmár POX

Pojednávanie s Kuffovcami bude pokračovať v júli

25.04.2024 13:18

Súdny proces pokračoval výpoveďou ďalšej svedkyne.

Most v Poprade

V Poprade hrozí, že skolabuje doprava. Pomôcť má bezplatná jazda po diaľnici okolo mesta

25.04.2024 12:45

Je to problém, ktorý trápi vodičov v Poprade už roky. Štvorprúdovka vedúca z centra mesta do Kežmarku sa pod železničným mostom zužuje do dvoch pruhov.

polícia

Opitý vodič zdemoloval tri autá, nafúkal takmer 2,7 promile

25.04.2024 12:19

Škodu na vozidlách predbežne vyčíslili na približne 4 200 eur.

uniprasma

Foto blog o úprave oblečenia a doplnkov, recyklácií, tvorbe nových kúskov.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 32
Celková čítanosť: 121757x
Priemerná čítanosť článkov: 3805x

Autor blogu