Založ si blog

Stojí za to opravovať staré oblečenie

Jednoduchá oprava trička

Mala som jedno obľúbené tričko so zaujímavým vzorom, no častým nosením a praním už malo maličké dierky. Na druhej strane v skrini mi zaberalo miesto aj iné obyčajné biele tričko, ktoré som nenosila.  A tak som sa rozhodla vystrihnúť podtlač z obľúbeného trička a prišiť ho na biele tričko. Celkom praktické, nudné tričko, ktoré som takmer vôbec nenosila už nosím oveľa častejšie. Je to jednoduchý trik, ktorý tiež pomôže, ak je potrebné prekryť fľaky alebo podobné poškodenie na oblečení.

 

Obliecť sa dá aj za menej peňazí

Staré šaty, ktoré mali pokazený zips som zachránila výmenou zipsu. Neponáhľala som sa s opravou, aj keď látka je v dobrej kondícií a zachovalá, vždy som vedela, koľko už majú šaty rokov a myslela som si, že to uvidí každý. Nakoniec som sa predsa len odhodlala ten zips opraviť a keď šaty skombinujem s novými kúskami, hneď dostane outfit svieži „look“. Nikto z okolia si nevšimol, že šaty sú staršieho dáta, dokonca mi ich aj pochválili.

 

Fotogaléria nižšie.

 

Tričko

#šitie #tričko #oprava #urob si sám #jednoducho #móda

 

 

Šaty

#šitie #šaty #zips #oprava #inšpirácia #urob si sám #leto #móda

 

Pred

Po

Po

 

Pred

Po

 

 

Pred

Po

 

Jednoduchá recyklácia

14.02.2021

Keď sú všetky obchody zatvorené, tieto rúška boli ušité zo starých bavlnených nohavíc. Dvoj aj trojvrstvové látkové rúška vznikli recykláciou, sú šetrnejšie k životnému prostrediu (v porovnaní s jednorázovými rúškami) a je možné ich vyprať aj jednoducho v práčke. Môžu byť aj kombinované s FFP respirátormi, aby ladili s outfitom. Pri oprave bundičky [...]

Rúška, aktuálna povinná súčasť outfitu

31.12.2020

V týchto krušných časoch, ktoré neočákavane v roku 2020 nastali, sa stali rúška potrebnou a každodennou súčasťou nášho vychádzania von či do práce. Prvé rúška som amatérky ušila ešte v marci a apríli, keď boli všetky obchody takmer zo dňa na deň zatvorené a musela som improvizovať a použiť naozaj iba doma dostupné materiály. Kvalitné trojvrstvové rúška boli [...]

Ako jednoducho ručne opraviť výstrih na dámskom oblečení

29.12.2020

Blúzka peknej marhuľovej farby, no s efektom „rozpáraného výstrihu“, teda bez obšitia či obnitkovania. Je to vecou vkusu, ja preferujem tradičné opracovanie, nejako sa mi viac hodí k office outfitu. Neopracované zakončenie látky som vo výstrihu iba ručne prichytila z vnútornej strany. Bola tam dvojitá látka, preto nie je na vonkajšej strane nič vidieť, všetky stehy sú z [...]

nemecko, polícia, polizei

Nemecká polícia zastrelila muža, ktorý sa s mačetou vyhrážal v knižnici

23.04.2024 23:40

Podľa vyhlásenia bol tento muž polícii známy už skôr. Jeho motív vyhrážania sa v knižnici zatiaľ nie je objasnený.

Systém Patriot, PVO

Le Monde: Mnohé krajiny EÚ sa nechcú s Kyjevom deliť o svoju protivzdušnú obranu

23.04.2024 21:45

Šéfovia vlád jednotlivých krajín si dávali dobrý pozor, aby neurobili žiadny konkrétny sľub.

Izrael Palestína Gaza Hamas Rukojemníci Prepustenie

Vojna v Gaze trvá 200 dní. Izrael zosilnil údery, nariadil nové evakuácie na severe

23.04.2024 20:55

Ostreľovanie severu palestínskeho územia bolo za posledný deň jedno z najintenzívnejších od začiatku vojny.

USA Izrael Gaza univerzity protesty

Polícia zatýkala na pro-palestínskych protestoch na univerzite v New Yorku

23.04.2024 19:49

Biely dom antisemitské vyjadrenia počas študentských protestov na viacerých univerzitách slovne odsúdil.

uniprasma

Foto blog o úprave oblečenia a doplnkov, recyklácií, tvorbe nových kúskov.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 32
Celková čítanosť: 121625x
Priemerná čítanosť článkov: 3801x

Autor blogu