Založ si blog

Stojí za to opravovať staré oblečenie

Jednoduchá oprava trička

Mala som jedno obľúbené tričko so zaujímavým vzorom, no častým nosením a praním už malo maličké dierky. Na druhej strane v skrini mi zaberalo miesto aj iné obyčajné biele tričko, ktoré som nenosila.  A tak som sa rozhodla vystrihnúť podtlač z obľúbeného trička a prišiť ho na biele tričko. Celkom praktické, nudné tričko, ktoré som takmer vôbec nenosila už nosím oveľa častejšie. Je to jednoduchý trik, ktorý tiež pomôže, ak je potrebné prekryť fľaky alebo podobné poškodenie na oblečení.

 

Obliecť sa dá aj za menej peňazí

Staré šaty, ktoré mali pokazený zips som zachránila výmenou zipsu. Neponáhľala som sa s opravou, aj keď látka je v dobrej kondícií a zachovalá, vždy som vedela, koľko už majú šaty rokov a myslela som si, že to uvidí každý. Nakoniec som sa predsa len odhodlala ten zips opraviť a keď šaty skombinujem s novými kúskami, hneď dostane outfit svieži „look“. Nikto z okolia si nevšimol, že šaty sú staršieho dáta, dokonca mi ich aj pochválili.

 

Fotogaléria nižšie.

 

Tričko

#šitie #tričko #oprava #urob si sám #jednoducho #móda

 

 

Šaty

#šitie #šaty #zips #oprava #inšpirácia #urob si sám #leto #móda

 

Pred

Po

Po

 

Pred

Po

 

 

Pred

Po

 

Jednoduchá recyklácia

14.02.2021

Keď sú všetky obchody zatvorené, tieto rúška boli ušité zo starých bavlnených nohavíc. Dvoj aj trojvrstvové látkové rúška vznikli recykláciou, sú šetrnejšie k životnému prostrediu (v porovnaní s jednorázovými rúškami) a je možné ich vyprať aj jednoducho v práčke. Môžu byť aj kombinované s FFP respirátormi, aby ladili s outfitom. Pri oprave bundičky [...]

Rúška, aktuálna povinná súčasť outfitu

31.12.2020

V týchto krušných časoch, ktoré neočákavane v roku 2020 nastali, sa stali rúška potrebnou a každodennou súčasťou nášho vychádzania von či do práce. Prvé rúška som amatérky ušila ešte v marci a apríli, keď boli všetky obchody takmer zo dňa na deň zatvorené a musela som improvizovať a použiť naozaj iba doma dostupné materiály. Kvalitné trojvrstvové rúška boli [...]

Ako jednoducho ručne opraviť výstrih na dámskom oblečení

29.12.2020

Blúzka peknej marhuľovej farby, no s efektom „rozpáraného výstrihu“, teda bez obšitia či obnitkovania. Je to vecou vkusu, ja preferujem tradičné opracovanie, nejako sa mi viac hodí k office outfitu. Neopracované zakončenie látky som vo výstrihu iba ručne prichytila z vnútornej strany. Bola tam dvojitá látka, preto nie je na vonkajšej strane nič vidieť, všetky stehy sú z [...]

vražda, zločin, lúpež, krádež, nôž

Muža z Missouri obvinili z vraždy, ktorá sa stala pred takmer šiestimi desaťročiami

05.05.2024 23:02

Jamesa Barbiera zatkli obvinili z vraždy 18-ročnej Karen Sniderovej v novembri 1966 v okrese Cook v štáte Illinois.

Gabriel Attal / Pcheng Li-jüan / Si Ťin-pching /

Odmena za Taiwan? Si pricestoval na štátnu návštevu Francúzska. Stretne sa s Macronom, budú rokovať aj o Ukrajine

05.05.2024 21:45

To, že si čínsky prezident vybral pre svoju návštevu Francúzsko potvrdzuje postavenie Macrona ako mocenského hráča EÚ.

ťava

V zoo sa narodilo mláďa samičky ťavy dvojhrbej

05.05.2024 21:21

Gravidita ťavy dvojhrbej trvá približne rok a rodí sa väčšinou jedno mláďa.

európsky parlament, peter pellegrini, europarlament

Od EÚ sa izolovať nechceme. Čo teda od nej chceme?

05.05.2024 20:23

Nechceme, aby Slovensko bolo opäť čiernou dierou v srdci Európy. Chýba nám však vízia a stratégia našej hry v EÚ. Čo teda chceme a čo nie? Zapojte sa do novej DEMDIS diskusie!

uniprasma

Foto blog o úprave oblečenia a doplnkov, recyklácií, tvorbe nových kúskov.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 32
Celková čítanosť: 122224x
Priemerná čítanosť článkov: 3820x

Autor blogu