Založ si blog

Jednoduchá recyklácia

Keď sú všetky obchody zatvorené, tieto rúška boli ušité zo starých bavlnených nohavíc. Dvoj aj trojvrstvové látkové rúška vznikli recykláciou, sú šetrnejšie k životnému prostrediu (v porovnaní s jednorázovými rúškami) a je možné ich vyprať aj jednoducho v práčke. Môžu byť aj kombinované s FFP respirátormi, aby ladili s outfitom.

 

Pri oprave bundičky boli použité iba nožnice. Koženkovým doplnkom, ktoré sú nešetrné k životnému prostrediu sa snažím vyhýbať, ale nie úplne sa to dá, keďže je ich mnoho. Tento pás koženky bol prišitý pod zipsom bundy a po krátkom období je úplne zničený.  Najjednoduchší spôsob úpravy je odstránenie. V prípade zipsovania je teraz potrebné zvýšiť ostražitosť a opatrnosť, aby sa do zipsu nezachytila látka oblečenia, ale letnú bundu je stále možné nosiť, nebolo ju nutné hneď zahodiť.

 

 

Čierne recyklované rúška

 

 

Opravená letná bunda

 

Rúška, aktuálna povinná súčasť outfitu

31.12.2020

V týchto krušných časoch, ktoré neočákavane v roku 2020 nastali, sa stali rúška potrebnou a každodennou súčasťou nášho vychádzania von či do práce. Prvé rúška som amatérky ušila ešte v marci a apríli, keď boli všetky obchody takmer zo dňa na deň zatvorené a musela som improvizovať a použiť naozaj iba doma dostupné materiály. Kvalitné trojvrstvové rúška boli [...]

Ako jednoducho ručne opraviť výstrih na dámskom oblečení

29.12.2020

Blúzka peknej marhuľovej farby, no s efektom „rozpáraného výstrihu“, teda bez obšitia či obnitkovania. Je to vecou vkusu, ja preferujem tradičné opracovanie, nejako sa mi viac hodí k office outfitu. Neopracované zakončenie látky som vo výstrihu iba ručne prichytila z vnútornej strany. Bola tam dvojitá látka, preto nie je na vonkajšej strane nič vidieť, všetky stehy sú z [...]

Ako zmeniť šaty na pohodlné ľahkými úpravami

28.12.2020

Letné šaty s voľným výstrihom a ozdobnou sponou zmenené na jednoduché a pohodlné šaty. Výstrih na šatách bol pekný, keď som sa nehýbala. No vždy, keď som sa v šatách trochu nahla, voľne prehodená látka sa razom zmenila na veľký výstrih, ktorý zväčša ukázal viac ako som chcela. Necítila som sa v šatách pohodlne, nebavilo ma stále kontrolovať a upravovať [...]

Rusko Mišustin

Putin potvrdil zloženie novej vlády, ktorá bude mať desať vicepremiérov

11.05.2024 17:26

Na jej čele zostane Michail Mišustin.

Poland Auschwitz Anniversary

Odhalili bustu roľníkovi z Kysúc, ktorý prispel k tomu, aby sa svet dozvedel o nacistickom vraždení Židov v Auschwitzi

11.05.2024 17:00

Ondrej Čanecký sa zachoval statočne. Pomohol dvom väzňom na úteku, ktorí chceli podať svedectvo o hrôzach v hitlerovskom tábore smrti.

Afganistan Baglán záplavy

Záplavy na severe Afganistanu si vyžiadali stovky obetí

11.05.2024 16:25

Afganistan patrí ku krajinám najhoršie postihnutým dôsledkami klimatických zmien a je zároveň najmenej schopný na takéto udalosti reagovať.

Výbor obrana bezpečnosť, migaľ, gašpar, grendel

Pri bombových hrozbách mohlo ísť podľa Gašpara aj Grendela o testovanie

11.05.2024 15:18

Politici sa vyjadrili aj k odvolávaniu ministeriek zdravotníctva a kultúry.

uniprasma

Foto blog o úprave oblečenia a doplnkov, recyklácií, tvorbe nových kúskov.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 32
Celková čítanosť: 122544x
Priemerná čítanosť článkov: 3830x

Autor blogu